gökkuşağı

23 Haziran 2012 Cumartesi

Göreme'yi Göremedim Deme :)

Memleketim gibisi var mı arkadaş? Kışı ayrı güzeldir yazı ayrı güzel bir doğa harikası, Kendimi şanslı saydığım durumlarden biride Göreme' de doğup büyümüş olmamdır yani nam-ı diğer Kapadokya'da... Ben çok yaramaz bir çocuktum derler ya hani tam oğlan çocuğu diye banada öyle söylerlerdi ki pek de haksız sayılmazlar. Tırmanmadığım Peri bacası kalmamıştır, mahalleden oyun arkadaşlarımla en güzel oyun yerlerimiz peri bacalarındaki oyuklardı, o küçük sadece oturacak kadar büyüklükteki oyuklar bize evcilik oynarken çok güzel oda olurlardı ama birde ordan inmesi var ki en büyük meziyet çıktığın yerden geri aşağı inememek :) İnemedeğin zaman etrafta yardım da isteyecek kimsede yoksa iş başa düşer ve düşe kalka inersin off peri bacasından düşmesi de çok kötü olur ki her yerin çizilir acısı da bir şeye benzemez ooo konuyu ben dağıttım yine ama ne yapayım çocukluk günlerim en güzel zamanlarımdı ayrıca şimdiki çocuklara da çok fena üzülüyorum sokakta oynamanın zevkini,akşam ezanının eve dönüşü simgelediğini bilmiyorlar ayy bir an kendimi yaşlanmış hissettim  :) neyse benim güzel memleketimin fotoğraflarıyla birlikte bırakıyorum sizi ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf