gökkuşağı

28 Kasım 2012 Çarşamba

RÜYAM GERÇEK OLSUN!!!

Dün fena şekilde moralim bozuktu gece ne uyku tuttu nede canım uyumak istedi, öyle bir hal içerisindeydim yani böyle zamanlarda tek bir kurtarıcım var; açıp BigBang'in konser performanslarını veya programlarını izlemek.Nedense bana bu çok iyi geliyor belki orda olmak istediğimden belki de BigBang ve şarkılarının tamamen bana hitap ettiğinden veya her ikiside... Açtım iki videodan sonra kendime gelmeye başladım Belki bu anlattıklarım başkalarına garip gelebilir ama ben bu yaşıma kadar hiçbir grubun veya sanatçının böyle etkisinde kalıp hayranı olmamıştım.Bigbang'in bende yeri çok ayrı; onlar benim için çok farklı anlamlara sahipler. Ben onları dinlerken kendimde mücadele gücünü buluyorum,hayata pozitif bakabiliyorum,emek vermenin ne demek olduğunu anlıyorum...Neyse konuya dönersek BigBang'in bir kaç performansını izleyip biraz kendime gelince baktım ki saat 3'e gelmiş yattım, sonra öyle gerçekçi bir rüya gördüm ki;Uyanınca neden rüyaydı diye ağlayasım tuttu.Rüyamda benim en büyük hayallerimden biri gerçek olmuş; Kore'ye gitmişim hemde BigBang'in konserine bilet almak için sıraya günler öncesinden girmişim ilk sıralardayım gel gör ki bunların hepsine rağmen sıra bana gelince yer beğenemiyorum Tek derdim BigBang'e yakın olmak! Gişedeki görevli Acuşşiyi sıkboğaz ediyorum."BigBang'i en yakın nerden görebilirsem ordan ver VIP bölümden de olur farketmez ama onları yakından göremezsem karışmam gelir seni bulurum!" diyorum hemde akıcı bir Koreceyle :D Ben böyle acuşşiyle tartışırken uyandım,uyandım ama beni tutana aşkolsun hıncımdan kendime gelemedim, kendime kzdım. A salak kız rüyanda bile olsa Kore'ye gitmişsin hemde BigBang konserine gireceksin, yerin ne önemi var! O ortamdan onlarla birlikte olayım, canlı canlı uzaktan bile görsem o bile yeter bana!!! Böyle zamanlarda annemin söylediği bir söz var:" Adam yolda giderken bir nal bulmuş ya nasip gerisi 3 nalla bir ata kaldı onları da bulursam tamam demiş" tam cuk oturdu bu laf bana İşte gerçeğini yapamıyorum bari rüyama sinirleneyim ama çok güzeldi ya en büyük hayalimi gerçekleştiriyordum. Umarım gerçekleştireceğim,nolur rüyam gerçek olsun :D :D :D
Biliyorum böyle bir rüya görmem de şu videonun etkisi çok büyük,bunu izleyip yatarsan olacağı bu işte:


Çek ellerini G-dragon'un yüzünden ya ne kadar şanslılar şu fanlar darısı başıma :D :D :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf