gökkuşağı

25 Kasım 2012 Pazar

SERROSE ÇEKİLİŞ YAPIYOOOR!!!

Severek takip ettiğim bloggerlardan biri olan Serrose Bumerang ödüllerinde "En Çalışkan Blog" kategorisinde ilk 3 e kaldı ve bunun için bir Teşekkür Çekilişi yapıyor. Bende katılmak istedim ama benim böyle çekilişlerde hiç şansım yok :(  Keşke bana çıksa ne güzel olur Serrose öyle güzel şeyler veriyor ki hepside güzel ama benim gözüm Chopstiklerde! Kore fanıyım bir o kadar da ramen hastasıyım ama bir chopstiğim bile yok,hiçbir yerde bulamadım.Birde BB Kremim olsaydı fena olmazdı hani :D Neyse daha geniş bilgi almak isterseniz şöyle buyrun: http://yolunneresindeyim.blogspot.com/2012/11/tesekkur-ederim-cekilisi.html
Buda Serrose'un çekiliş videosu:


Katılmak isteyenler için 25 aralık son gün. Dua edin ben kazanayım olmaz mı :D İyi Şanslar!

6 yorum:

  1. Chopstik'in yok mu? İstanbul'da bulmak çok zor değil hatta geçen gün bi Çin Pazarında çok tatlı olanlarından gördüm ve aldım.
    Kapadokya'da bulmak zor galiba. :(

    Ben de çekilişe katılıcam ama çıkarsa makyaj malzemeleri işime yaramaz. Daha çok kırtasiye ürünlerinde gözüm var. :)
    Şans bizden yana olsun. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet malesef chopstiğim yok Ayşenur ühüüü :(( o kadar ironik ki kapadokya korelilerin ve japonların tatil için en çok uğradığı yer ama chopstik bulmakta o kadar zor :/ çok güzel şeyler var hepimize bol şanslar :D

      Sil
    2. Chopstick'in benden hediye olsun o zaman. :)
      Uygun bi zamanımda adresini isterim inş. ^^

      Sil
    3. Utandım şimdi kendini zahmete sokmana gerek yok gerçekten ne diyeceğimi bilemedim Ayşenur çok teşekkür ederim düşünmen bile yeter ;)

      Sil
  2. bende cekilisime beklerim tatlim :)
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Belle Amie :) Bu arada bloğuma hoşgeldin :D

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf