gökkuşağı

21 Kasım 2012 Çarşamba

WİNDSTRUCK


Windstruck uzun zamandır izlenme listemin en başında bekleyen fimlerden biriydi ama zamansızlıktan bir türlü izleyememiştim. Dünden beridir üzerimde geçmeyen bir sıkıntı var ki soldan soldan geliyorlardı, ne yapsam diye düşünürken film izleyeyim bari dedim ve pcnin başına kuruldum.Başrolde My Sassy Girl'den sevdiğim tatlı kız Ji Hyun Jun var,tabii filmi izlememde onun çok etkisi oldu. Konusuna gelirsek;

" Suçluları yakalamaya çok hevesli yeni yetme polis memuresi Kyung, izinli olduğu bir gün sokaktan gelen yardım yakarışlarına kulak vererek; kapkaççının peşine düşer.
Kyung peşine düştüğü adamı yakalar fakat yakaladığı adamın yanlış adam olduğunun çok geçmeden farkına varır...

Evet, belki yanlış adamı yakalamıştır ancak ondan hoşlanmıştır. Özür dileyeceği yerde, adamla yakınlaşmak için; ortada anahtarı olmayan bir kelepçeyi geçirir kollarına... "




Filmi izlerken çok keyif aldım evet bazı yerleri biraz abartıydı ama samimiydi sassy girl havası vardı ki bu benim çok hoşuma gitti, (Bilmeyenler için söyleyeyim My Sassy Girl benim Kore fanlığımın başlangıcıdır o nedenle bende yeri çok ayrıdır) Filmin sonunda  rüzgar çocuğa üzülüyordum " niye yaa?! ben bunun sonunda ağlarım ama..." diyordum ki karşıma benim şapşal oğlan çıkmasın mı hemen ağzım kulaklarıma vardı.(Burda kesinlikle spoiler vermeyeceğim izleyenler anladı kimi kastettiğimi :D İzlemeyenlerde bir zahmet izleyin inanın birşey kaybetmezsiniz )
Şuan iyiki de bu filmi izlemişim diyorum çok güzeldi, özellikle de benim gibi my sassy girl hayranı biri için filmin sonu müthişti. (bilmeyenler için Windstruck My sassy girl'ün devam niteliğinde değil ama ben olmasını çok isterdim :D ) film bittiğinde aynen şöyleydim:



Eğer ölürsem rüzgar olmak istiyorum. Ben yanında değilken rüzgar eserse bil ki o benim...
Sana üzgünüm dememi istiyorsan adını üzgünüm olarak değiştirmelisin!
Şuna inanıyorum ki; her zaman benimlesin.. Eğer beni özlersen istediğin zaman gelebilirsin,İstersen rüzgar olarakta gelebilirsin...
Sana daha önce söylediğim gibi;her zaman yanındayım ve rüzgar esmeye başladığı zaman beni duyacaksın.Şuan yanında olduğumu hissedebiliyor musun?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf