gökkuşağı

6 Aralık 2012 Perşembe

HYUN BIN ASKERDEN DÖNDÜ!!!

Oooo kutlamalar başlasın.Son 2 gündür korefanları olarak çok güzel haberler alıyoruz Mesela Music Bank'ın seneye İstanbul'da yapılması planladığı BigBang'inde bu kampsamda Türkiye'ye gelebileceği gibi sonra Daesung'un her ne kadar Japonca olsa da solo albüm çıkaracağı gibi, bu güzel haberler arasında bugün bir güzel haber daha geldi; Hyun Bın'im sonunda askerden döndüüü :D 2 sene çok yavaş geçti bitmek bilmemişti.
Hyun Bın'i dönüşte hayranları ve basın karşıladı.İzlemek isteyenler için Hyun Bın'in karşılama konuşması ve çevirisi:

" Askeriyenin çıkışında kendisini karşılamaya gelen binlerce hayranına küçük bir konuşma yapan aktör günlük yaşantısına ve kariyerine geri dönüşüyle ilgili düşüncelerini şu şekilde açıkladı:

“Bu soğuk hava ve güç koşullara rağmen beni karşılamaya buraya gelen hayranlarıma ve medyaya çok teşekkür ederim. 21 ay önce daha güçlü bir insan olarak döneceğime dair size söz vermiştim. Bu sözümü tuttuğuma inanıyorum çünkü kendine güvenli ve daha güçlü hissediyorum. Beni askeri görevimden önce ve görevim sırasında yalnız bırakmayan ve destekleyen tüm hayranlarıma çok teşekkür ederim.” Bu cümlelerden sonra duygulanan aktör gözyaşları eşliğinde “oyunculuk yapmayı çok istiyorum” dedi ve bir süre konuşamadı. Daha sonra sözlerine şu şekilde devam etti “izin günlerimde diğer aktörlerin çalışmalarını izlemek için setlerine ziyarete gidiyordum ve oyunculuklarını sadece izliyordum çünkü onun bir parçası olamıyordum ama şimdi olabilirim. Sizlere istediğim gibi bir oyunculuk sergilemek için yeni bir projeye başlamadan önce daha fazla pratik yaparak hazırlanmak istiyorum. askerliğim sırasında bana gönderdiğiniz tüm enerjiyi biriktirdim en kısa sürede size geri vereceğim” 


Hyun Bin 7 Mart 2011’de katıldığı Deniz kuvvetlerindeki ve 21 aylık askerlik görevini 6 Aralık 2012 de tamamladı. Aktör hayranlarına merhaba dedikten ve habercilere röpörtaj verdikten sonra ailesiyle zaman geçirmek üzere ayrıldı."


Çeviri ve  haber için - Korea TV - Türkiye TV - 한국 드라 - facebook sayfasına teşekkür ederim :D
Veee güzel gamzelimin fotoğrafları;





Ben bu çocuğun ağlamasına dayanamıyorum ama mutluluk gözyaşları bunlar... Ben Hyun Bin'in en çok efendiliğini seviyorum;Bin'im kendini hiç bozma olur mu??? Neyse ben daha fazla fangirle bağlamadan burda bitiriyorum :D


Hyun Bın'im gözümüz aydın, iyice dinlen ve bize geri dön... :D

2 yorum:

  1. Telefonumda alarm çalınca çok heyecanlandım ve acayip sevindim. Bu postta çok güzel olmuş. Emeğine sağlık Hoşgeldin hyun binn :D
    Kim suanno kobugira durumi böyle mi yazılıyo biilmesem de bu tekerlemeye bayılıoyrumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şevval bloğuma hoş geldin :D evet sonunda kavuştuk Bin'imize! Kendini daha fazla özlettirmeden güzel bir projeylede karşımıza çıkarsa tadından yenmez olacak mutluluğumuz :D
      Bende çok severim o tekerlemeyi aslında Secret Garden'daki herşeyi seviyorum ya neyse :D :D :D

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf