gökkuşağı

31 Aralık 2012 Pazartesi

VOL 2: MİM - REHBERLİK SORULARI

Bana hiç mim gönderen yok derken şimdi sırada cevaplamam için bekleyen mimlerim oldu. Sulli bana iki mim yollamış çok sevindim, çook teşekkürler Sulli'ciğim ^^ Şimdi sorulara başlıyorum:
1.)Kendini Seviyor Musun?
- Hmm bilemedim ki şimdi :D Şöyle söyleyeyim kendimi seviyorum ama eksikliklerimin olduğunu her zaman kendimi geliştirmek için çalışmam gerektiğini biliyorum yani kısaca bilinçli seviyorum kendimi ahahaaa :D :D
2.)Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?
- Kendime zaman ayırmaya bayılırım; Yeni yerler keşfetmeyi severim, Bir kütüphaneye gidip kitapların içinde kaybolmak en çok sevdiğim şeydir sonra bir kırtasiyeye girip yeni kırtasiye ürünlerini keşfetmeye bayılırım,Yeni müzikleri keşfetmeyi, Kpop ve Bigbang dinlemeyi çok severim...
3.)Geleceğe dair hedeflerin nelerdir?
-Geleceğe dair bütün hedeflerim hayallerimle ilgili; ne çok para kazanmak gibi bir isteğim var nede büyük yerlere gelmek gibi,ben sadece hayallerimle mutlu olmak istiyorum.Mesela en büyük hayalimi gerçekleştirmek istiyorum:Kore'ye gidebilmek,BigBang'i konserlerinde canlı canlı izleyebilmek ve o çok istediğim Bilgi Evi'mi açabilmek istiyorum (Bilgi Evi ne derseniz burda bahsetmiştim: Tık Tık )
4.)Kendini bir cümle ile anlatabilir misin?
-Herkesi kendi gibi bilen,vefasızlığa gelemeyen,sevmeyi seven,tipik Yengeç burcu,BigBang hayranı bir garip EfeKızı'yım işte... (çok virgüllü bir cümle oldu ama neyse artık :D )
5.)Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
- Çokbilmiş ama ellerinden hiçbir iş gelmeyen ve haddini bilmeyen yılışık insanlardan nefret ederim!
6.)Favori şarkıların,kitapların,filmlerin nelerdir?
-Off bu çook zor bir soru çünkü cevabım oldukça uzun olabilir.Dünde Metropol Günlüğün'den Lee'de yeni yazısında aşık olduğu şarkılardan bahsetmişti ve okuyucularından yorum istemişti.Bende durur muyum hemen en sevdiğim şarkıları sıraladım ama yorumu toparlayabilmem için kısa tutmaya çalıştım ama olmadı malesef şimdi nasıl toparlarım bilmiyorum :D :D
Benim belli başlı sanatçılarım vardır onların bende yeri ayrıdır,şarkılarını ayırt etmem, onları dinlerken kendimi mutlu hissederim,beni anlattıklarını düşünürüm Bu sanatçılar ise;.Sezen aksu,İlhan Şeşen,Leman sam,Göksel,Candan erçetin ve tabi kii BigBang :D 
Beni derinden etkileyen şarkılar:
Tarkan - Sorma Kalbim (Bu şarkıyı uzun zamandır sonuna kadar dinleyemedim,beni kötü etkiliyor)
- Seden Gürel - Sebebim Aşk (Tavsiyemdir, mutlaka dinleyin...)
- Seha okuş - Hasretinle yandı gönlüm (Seha Okuş'un sesiyle ben bu parçada mest oluyorum ağlamadan dinleyemiyorum bu şarkıyı...)
İngilizce sevdiklerimden öne çıkanlar:
1.Bruno Mars-Jast the way you are / Mirror / Beding field again
2.The pirates-You should really know
3.Maroon 5-She will be loved
4.Ne-yo - Mad / Stupid in love
5.Sia Furler-My love

Sonra Hint şarkılarından bir kaç tane:
1.All İzz Well
2. Jai Ho
3.Give Me Some Sunshine
KPop'a geçecek olursak;
1.BigBang'in tüm şarkıları ama en çok sevdiklerim: Blue / Love Song / Let me hear your voice
2. Nell - White Night
3.Ulala Session - Beautiful Night
4.Hyun Bin - That Man
5. Kim Bo Kyung - suddenly (City Hunter OST)
6.Jung Yong Hwa - Because I Miss You
Ahh bu arada unutmadan bu aralar keşfettiğim bir durum var ki o da YG Entertainment'in mashup albümleri!"Mashup ne?" derseniz 2-3 şarkının birleştirilip bir şarkı yapılması!Şöyle düşünün BigBang ve 2NE1 şarkılarının birleştiğini müthiş olmaz mı? eveet hatta muhteşem olmuş ki bu şarkılara da değinmeden geçemeyeceğim; (Bu albümler hakkında bildiğim kadarıyla şuana kadar 8 albüm çıkmış hepsini Yeppudaa.com da bulabilirsiniz)
Daesung & TOP ft. Beyonce-Baby Don't Cry + Oh Mom + Halo (Mashup)
Big Bang Feat. 2NE1 - Lonely, Haru Haru
Big Bang - Because of this love song (ft. Kiss) 
Big Bang - Wedding Love Song
Favori Kitaplarım ise; Serdar Özkan'în "Kayıp Gül" serisi, Sefiller, R.N.Güntekin'in Çalıkuşu ve Alacakaranlık serisi...
Favori filmlerim ise:(Yeşilçam ve Kore filmlerinin çoğunu severim) Selvi boylum al yazmalım, Sassy Girl, 3İdiots ,Hatırlanacak Bir anı, Bir milyonerin ilk aşkı, Umudunu Kaybetme...
7.)İlham aldığın kişiler kimlerdir?
-Benim ilham aldığım kişiler veya bana ilham veren kişiler hayatımın ilerleyişine göre değişir;Önceleri çok sevdiğim bir hocam vardı bana her konuda destek olurdu ilerde hep onun gibi biri olmak istemiştim...
8:)Death Note'u sen bulsaydın ne yapardın?
-Ooo Bu zor bir soru ama biraz düşününce; dünyada ne kadar zararlı haşere (!) varsa yazardım hemde en ağır ölüm şekillleriyle birlikte... En başta da güzel ülkemin zararlılarıyla başlardım, milletimin iyiliği için... Evet biliyorum kötüyüm ben kötüyüm :D :D
Bir mimi daha bitirmiş bulunuyorum kalan diğer mimide en kısa zamanda cevaplayacağım. Ben bu mimi eğer yapmak isterse Şevval'e paslıyorum,Görüşmek üzereee ^^

3 yorum:

  1. Canım benimm ♥
    Haftasonu yapıcam söz :)
    Şu an çok yoğunum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam çingum, ne zaman müsait olursan ^^

      Sil
    2. Unnii...
      Ya yapamadım cidden çok özür dilerim.
      15 tatilde yapıcam ama bu kesin :)

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf