gökkuşağı

31 Aralık 2012 Pazartesi

VOL 3: MİMLENDİİİM BEN!!

Ne kadar düşünceli çingularım var benim; "bir mimim yoook" diye dert yandım mimler ardı ardına gelmeye başladı Bu mim Sulli'nin bana gönderdiği ikinci mim bende fazla bekletmeden cevaplıyorum ^^
1.) Bloğumda görmek istediklerim ve görmek istemediklerim; Ben bloğumda samimi insanlar istiyorum;yazılarımı beğendiğinde yorumlarıyla beni yalnız bırakmasın, bloğumda beğenmediği veya aklına takılan bişey varsa direk bana saygı kuralları çerçevesinde paylaşan arkadaşlar istiyorum.Hep birlikte birşeyler paylaşabilelim istiyorum, Dünya Barışı istiyorum :D :D :D
İkiyüzlü riyakar insanlar benden de bloğumdan da uzak dursun,haa birde unutmadan ne olur saçma sapan aramalarla benim bloğuma gelmesinler ("İğneden korkan Türk Kızları" gibi saçma aramalarla gelmeyin mesela!!!)
2.) Yeni Yıl Dilekleri: 
2012 benim için ne çok iyi nede çok kötü bir seneydi; orta puanda bir sene geçirdim.Bu nedenle 2013 yılı benim için daha çok netleşen, kesinleşen olayların yılı olsun istiyorum,hayallerime ulaşamasamda; hayallerime doğru bir adım attığım bir sene olsun istiyorum çünkü beklemekten sadece hayal etmekten sıkıldım artık birşeyler olmalı, birşeyler değişmeli!!!
- Yeni nitelikli bir işim olsun,yeniden kendi ayaklarımın üzerinde durabileyim istiyorum...Benim için dua edin...
- Hayatımda belli konularda yeni bir dönem başlasın istiyorum; Allahım sen o konuyu biliyorsun AMİİİNN!! :D :D
- Daha çok Korefanı arkadaşım olsun,hep birlikte izleyelim, kritik yapalım, dinleyelim, yorumlaşalım... 2013 yılı kdrama ve kpop için bereketli bir sene olsun... :D Ayrıca tüm Türk V.I.P lerin yüzü gülsün, BigBang Türkiye'ye gelsiiin!!! ^^
En önemlisi de sağlık ve mutluluk bizlerle olsun ikisininde eksikliğini hissetmeyelim...

YENİ YIL HEPİMİZE MUTLULUK, SAĞLIK , PARA, ŞANS VE EN ÖNEMLİSİ HUZUR GETİRSİN.YENİ YILDA HER NEYİ HAYAL EDİYORSANIZ O SİZİNLE OLSUN!!!

Bu yazımı bitirirken biraz da gülelim istiyorum.Bizim SeungRi yaramazının yeni yıl için paylaştığı videoyu izleyelim istiyorum.Bu çocuk ne yapsa kızamıyorum ben, şapşalım benim ^^


4 yorum:

  1. Yeni yıldan ne bekliyorsan gerçek olur umarım. Mutlu yıllar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkürler Sulli ^^ inşallah hepimizin dilekleri gerçekleşir,Yeni yıl bize mutluluk getirsin!!! :D

      Sil
  2. Mimlendiin! http://ifeelgoodman.blogspot.com/2013/01/mim-rehberlik-sorular-gelistirilmis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Küçük Filozof,en kısa zamanda tekrar cevaplamaya çalışacağım :D

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf