gökkuşağı

25 Mayıs 2013 Cumartesi

MİM:Hangi şekilde kitap okursunuz?

Eveett ben geldiimm hemde bir mimle!! ^^ Sulli bana taaaa aylar öncesinden paslamıştı ama bir türlü cevaplayamadım,kısmet bugüneymiş affet Sulli'cim ^^ 



Mimin konusuna bayıldım,tam benlik ^^ Bu mimde tek bir soru var:
Hangi şekilde kitap okursunuz?
Benim için kitap okumak çok kıymetli,beni düşüncelerden uzaklaştıran tek eylem.Başka hiçbir şey beni rahatlatmıyor o nedenle kitaplara bırakıyorum kendimi... Ben her yerde her koşulda kitap okuyabilirim.isterse yanımda davul çalsınlar tınlamam bile çünkü kitap okurken kendimi dış dünyadan tamamen soyutluyorum. Benim çantalarım her zaman ağırdır çünkü içinde mutlaka kitap vardır,nereye gitsem mutlaka yanımda bir kitap, o kitap için notlar alabileceğim bir defter,post-it ve renkli kalemlerim olur ^^ Bulduğum her yerde, her boş zamanda açar okurum bu arada kitap ayırt etmem ne bulursam ne ilgimi çekerse "hiç acımam" okurum!!! :D :D

Kitaplara okurken o kadar özen gösteririm ki kesinlikle üzerine not almam,kırıştırıp bükmem benim okuduğum kitap; nasıl sıfır aldıysam öyle kalır,onlar benim bebeklerim, kıyamıyorum ^^ ve bu yüzdendir ki (en kötü huyum bu!) kitaplarımı kimselere vermem çünkü hiçbir zaman verdiğim kitaplar benden çıktığı gibi geri gelmiyor ve o zaman içimdeki kitap canavarı ortaya çıkıyor sonra gözüm kimseyi görmüyor (beni o halde gören kişiler benden köşe bucak kaçıyorlar, ee ne yapayım,haketmeselerdi değil mi? ^^ ) Kitaplarımı emanet ettiğim kişiler bellidir; zaten onlarda huyumu bilirler ona göre davranırlar ^^ Hayallerimden biride koşullar uygun olursa (daha doğrusu zengin olursam ^^) evimde mutlaka bir kütüphane olacak,sırf bunun için bir oda hazırlayacağım, orası benim köşem olacak!! Düşüncesi bile mutlu etmeye yetiyor beni! Şimdi bile küçük bir kütüphanem var ama kitaplara gözüm aç, doymuyorum,benim olmalılar!! :D :D


Bu arada konusu açılmışken kitap okuma konusunda konuşmak istiyorum.Eğer kitap okuyorsanız mutlaka sizi sinir etmek için ortaya çıkan insanlar tanırsınız;"Sıkıcı değil mi?,Kitabın kalınlığına bak! Sen gerçekten okuyacak mısın bunu?,Ne kadar para saydın buna?,Başka işin yok mu?,Kitap okuyacağına derslerine çalış" gibi gereksiz laflar ederek sizi de kendileri gibi okumaktan yoksun insanlar yapmaya çalışırlar.En nefret ettiğim insan tiplerin biridir bu kişiler;kesinlikle bulunduğum ortamda barınamazlar hele arkadaşım hiç olamazlar.Çünkü her insan kitap okumayı sevecek diye birşey yok ama bana saygı duymayı bilmelisin,ben sana karışıyor muyum?
evet ben bu konuda defoluyum,fabrika hatası var bende,kabul ediyorum!

 Küçüklüğümden beridir değişmeyen huyum; paramı biriktirip (yaşıtlarım gibi başka şeylere harcamayıp) kitap aldığım için farklı gözlerle bakıldım hep, nesi garip bunu da anlamıyorum...Kitap okumak neden bu kadar gereksiz ve israf görülüyor toplumumuzda anlamak zor... Umarım kitap okumayı sevenler olarak bu kanıyı değiştiririz! ^^
Ben bu kitaplıktan istiyoruuuummmmm!!! Müthiş değil mi?? ^^

Bu mimi okumayı seven herkese paslıyorum, eminim cevaplamaktan mutluluk duyacaksınız! ^^


Yeni yazılarımda görüşmek üzereee,öpüldünüz!! :D

2 yorum:

  1. Çinguuuuuu kitap paylaşım konusu dışında o kadar benziyoruz ki bana anlatığın efe kızıyla :) otobüste ayakta kitap okuduğumu bilirim yani o denli :) benimde en nefret ettiğim şey kitabın fiyatının sorulması boğasım geliyor o an o soran kişiyi,yaşadığım bir olayı anlatayım iş için alışverişe çıkmıştım ve ansızın kendimi kitapçıdan çıkarken buldum ve çarşıda beş parasız ve almam gerekenleri de alamadan 'ama umurunda olmadan' eve döndüm :) mutluydum çünkü aldığım şey kitaptı :))) aynı şeylerden zevk alan insanlarla tanışmak ta çok keyifli :) uzun bir yorum oldu ama konu güzel olunca yorum da uzun oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh çingum o kadar mutlu oldum ki yorumunu görünce ^^ Çingum sorma bende ilk başlarda kitaplarımı paylaşmayı çok severdim ama en sonunda verdiğim bir kitabım yırtılmış bir şekilde geldi hemde dalga geçer gibi parası neyse vereceğim diyen birinden,o an kafamın tası attı ondan sonrada değerini bilmeyecek kimseye kitaplarımı vermedim ^^ bir anı da benden olsun üniversitedeydim yol paramı kitaplara yatırdım ve 1 ay okula yürüyerek gittim geldim, yurtla okul arası epey uzaktı ama beni hiç zorlamadı çünkü kitap almıştım :D Bu güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim çingum senin yorumun çok değerli nasıl olsa aynı dili konuşuyoruz seninle ^^

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf