gökkuşağı

9 Ocak 2014 Perşembe

MİM: Hakkımdaki 20 gerçek! ^^


Bir mimle daha karşınızdayım. Bu mim bana paslandığından beri dertlere gark oldum, anlatamam. :D ahah :D Konu mimi yapmak istememem felan değil sadece mimin içeriği nedeniyle! Biraz zor bir mim ;) Ben ki kendimi zor anlatırım kaldı ki hakkımdaki 20 gerçek?? Bakalım neler olacak? :D Bana bu güzel mimi yolladığı için Paul Muad-Dib' e çok teşekkür ederim ve bu kadar beklettiğim içinde özür dilerim, bildiğiniz tembelim ben ya.. :(
Hakkımdaki gerçeklere gelecek olursak;
1.Bir başlasam sonu gelecek ama şu ilk maddeyi ne kadar yazdım sildim anlatamam. Nerden başlanır ki? :D İşte hakkımdaki ilk gerçek kendim hakkında konuşamıyorum. Biri "Hakkındaki iyi şeyleri söyle" dese hemen aklıma sevmediğim kendime kötü görünen alışkanlıklarım gelir ona da cevap veremem. İşte ilk madde böyle diğer maddeleri de bunu göz önüne alarak okumanızı tavsiye ederim ^_^
2. Soğuk havayı sevmem ama kara bayılırım, biliyorum büyük ironi! :D Ama üşümeyi sevmiyorum ne yapayım? :D
3. Yemek olarak fazla seçici değilimdir ama ciğer ve diğer sakatat türlerini yemeyi sevmem hatta bazen normal eti de yiyemeyebiliyorum. Bunun nedeni ise kokusu, dayanamıyorum >.< Eğer eti de pişmeden önce çiğ kanlı halini görürsem yiyemiyorum.Yoksa hiç acımam, yerim :D Kan tutmaz ama kan kokusuna da dayanamıyorum >.< Hayatımda bir kez isteyerek ciğer yedim oda Edirne'de. Edirne'nin meşhur tava ciğeri gerçekten mükemmel! Eğer benim gibi ciğer yiyemiyorsanız Edirne'de yemininizi bozmanız mümkün! ;) Edirne'ye sadece ciğer yemek için bile gidilmeli!! Bakın bunu ciğerden nefret eden ben söylüyorum? ;)



4.Sevdiğim insan bana aşkım-meşkim dememeli! Baya bildiğin bu lafa sinir oluyorum hatta ifrit oluyorum! İnsan sevdiğine daha canayakın isimler bulmalı! Bu konuda bildiğiniz milattan kalmayım, ne yapayım huyum böyle yanlış çağda doğmuşum! :D Sevdiğim insan bana sesleneceği kelimeleri özenle seçmeli hatta Çalukuşu'na bir göz gezdirmesini tavsiye ederim. Mesela Çalıkuşu'nun dizisinden küçük bir alıntı yapayım: "Canşenliğim" İşte budur! Ne güzel bir tabirdir bu! Canşenliğim der susarım ;)

5.İnsanlara karşı her konuda fazlaca elibolumdur. Maddi manevi her konuda! Ancak bana yapılan bir yanlışı en fazla 2 kez affederim geçerli makul bir sebebi varsa 3. yanlışta kabulümdür ama bundan sonrasında o kişiyi hayatımdan öyle bir çıkarırım ki geri dönüşü yoktur, telafisi söz konusu bile olamaz. En büyük cezayla cezalandırırım: tepkisiz kalmak, yok saymak! Bu huyum biraz acımasız ama inanın bir insan bu noktaya kadar geliyorsa mutlaka büyük bir yara açmıştır bende yoksa benim bir insanı yok saymam mümkün değil.

6. Keman ve Piyano ikilisine büyük bir zaafım var! Mesela çok ama çok sinirli bir anımda bu iki sesten birini duyarsam anında yumuşarım, sakinleşirim. Bildiğiniz kedi olurum kedi! ^_^ ahh birde bu ikiliye Daesung'un sesi katılıyorsa mest olurum!! Hadi Daesung dinleyelim ^_^



7. Kolay kolay sinirlenmem, sinirlendiğimde de kimse çıkmasın karşıma! Bazen o halimden kendim bile korkuyorum.
8.Daha önce ciddi anlamda bir ilişkim olmadı. Hayatımda bir kez aşık oldum o da platonikti. Kendimden başka kimsenin haberi olmadı.

9. Bu mim bitmeyecek galiba :D Korku filmlerine bayılırım ama kahkahalarla izlerim, korkmam. Beni korkutan korku filmleri daha çok küçük çocuklarla ilgili olan filmlerdir. Çocukların masumiyeti korkuyla bir araya gelince bende travma etkisi yaratıyor o zaman gerçekten korkuyorum :D
10.Elimden her iş gelir! Boya da yaparım kariyer de! Ahah :D Mesela bu sene yaz döneminde benim odayı genişlettik ve boyası badanası bizim evin kadınlarının elinden çıktı! Yaşasın kadının gücü!!! :D :D
11.Bunu daha önceleri de söylemiş olabilirim: Eşyalarımın yerini unutmam. Nasıl koyduysam yerinde öyle bulmalıyım. Yerinden 1 cm bile kaymış olsun fark ederim. Evet biliyorum detaycıyım :D

12.Psikoloji ve felsefe konusunda iyiyim. Hayalim olan mesleği yapamadım yani Psikolog olamadım ama çevremdeki insanlar onları rahatlattığımı, psikolog gibi olduğumu söylerler. Tabi bu onların kendi görüşü. İnsanları dinlemeyi severim. İnsanların davranışlarının, alışkanlıklarının iyi veya kötü bir sebebi olduğuna inanırım ve bir olay karşısında bunu düşünerek hareket ederim.

Küçüklüğüm!! ^^

13.Küçükken fena derecede yaramazdım! Öyle böyle değildim, hatırlıyorum yaptıklarımı. :D O kadar çok yaralanırdım ki mahalle arasında adım Gazi'ye çıkmıştı! :D Benimde benim gibi bir çocuğum olursa vay halime yandığımın resmidir!! :P

14.Acıdan ölsem üzüntüden gebersem de tek kelime etmem; öyle bir tavır takınırım öyle bir gülümserim ki gören dünyanın en mutlu insanı zanneder. Bu konuda çok başarılıyım oscar bile alırım, bu konuda iddialıyım! ^^
15.Gözlük kullanıyorum! :D Maksat madde dolsun! ;) :D
16.Bilgisayar ve teknolojik aletlerle aram iyidir. Çabuk kavrarım, birazcıkta karıştırıp kurcalamayı severim ^_^
17.Tıkanıp kaldım, iyi mi? Kendiyle ilgili aklına hiçbir şey gelmez mi insanın? >.<  Buldum!! Söylemiş miydim;Yağmura bayılırım!! kkk :D
18.Depresyondayım biliyorum ama birde Hikikomori'ye mi yakalandım acaba diye soruyorum bu aralar kendime. Evden daha doğrusu odadan çıkasım yok, elimi bir şeye attığım yok.. Şu bir sene içerisinde evden kendi isteğimle çıktığım gün sayısı bir elin parmaklarını geçmeyebilir.. Sanki her şey öylesine gelişiyor gibi... Uzaktan izliyormuşum gibi..  Başkalarına koşarken kendime parmağımı bile kıpırdatmıyorum. Psikoloğa gideyim diyorum sonra ki sözüm " amaaaan giderim bir ara..." oluyor. Yoksa hepsi işsizlikten mi??? Monotonluktan mı? Depresiflikten mi? Cevap veriyorum; doğru cevap D şıkkı yani Hepsi!!!
19.En sevdiğim yemek: Spagetti!!! Her öğünde yiyebilirim; kahvaltı da bile!! ^^


20.Boş konuşan ve yerini bilmeyen insanlara tahammülüm yoktur! Böyle insanlara zamanımı harcamam.


Sonunda bu zorlu mimi bitirdim!! Yeeyy!! Yaşasın!! ^^

Bu zorlu görevi bir başkasına paslamaya geldi sıra!! Eğer kabul ederse ve yapmak isterse bu mimi Azra'ya gönderiyorum! ^^
GD ile veda ediyorum size!! Kendinize cici bakın... ^^

2 yorum:

  1. Mimi okurken adım çıkacak diye çok korktum çingum ya asdfghjk şaka tabi ki ama çok zor ya alıyorum lakin cevaplaması epey sürebilir ve seninki gibi sevilesi bir insan çıkmayabilir ortaya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman istersen o zaman cevapla çingum ;) ahah sevilesi insan mı? ilahi kuzum ya :D Ben biliyorum seni, bak gör cevaplarınla daha çok seveceğim seni ;) :D

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf