gökkuşağı

13 Şubat 2014 Perşembe

EfeKızı günyüzü gördü; Kızılırmak Keyfi! ^^

Uzun zamandır ev kuşu olmuştum resmen birde kış mevsiminde olduğumuzdan iyice içerilere çekilmiştim. Söylemiştim değil mi üşümeyi hiç mi hiç sevmiyorum :( Bu aralar şubata hiç yakışmayacak şekilde sıcak olduğundan evden çıkma fırsatım oldu. (ama keşke şubat namına yakışır şekilde davransa ben üşümeye razıyım!!) Ve sonuç olarak birkaç gündür annemle kendimizi Kızılırmak'ın yanında buluyoruz. Irmak seyrinde yürümek pek bir keyifli oluyor ^^ Eğer yolunuz olur da Kapadokya'ya düşerse mutlaka Avanos'a gelin ve Kızılırmağın keyfini çıkarın. İşte size bugünden birkaç kare ^^ ( Telefonla çektim görüntü kalitesi pek iyi değil ama idare edin artık ^^)
İlk olarak gökyüzü bugün muhteşemdi!! Ben bulutları izlemeye bayılırım o yüzden bazen bulutları da fotoğraflarım, aynı bugün olduğu gibi ^^


ve işte Kızılırmak keyfi ^^


 Kızılırmak'ın şeker misafirleri!! ^_^



Irmak kenarında oturmak ve piknik yapmak için güzel alanlar var aklınızda bulunsun: eğer buralara yolunuz düşerse piknik için Kızılırmak kenarı iyi fikir! ^^




Ve tabi bizim küçük bir misafirimiz vardı; çok sevimliydi!! Çirkin şey seni!! ^_^

Seyre daldık ve güneşi Kızılırmak kenarında batırdık, böylece birazcıkta Sunset yapmış olduk ^_^


Şimdilik bu kadar canlar yeni yazılarda görüşmek üzere!! ^_^

6 yorum:

  1. Güneşin batışı harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ama bu resimler çok güzel. Ne güzel yerler.. Ki güzel çekmişsiniz birde. :)

    YanıtlaSil
  3. Avanos,Kızılırmak. Aklımda bulunsun. Hani bir gün geleceğim ya ondan. (Ah o gün bir gelse keşke) :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım o gün en yakın zamanda gelir canım benim ;) ^_^

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf