gökkuşağı

18 Ekim 2014 Cumartesi

SeungRi'nin Araba Kazası ve Son Gelişmeler

Anyong Çingular!! Bugün (sonunda!) mutlu bir haberle karşınızdayım: SeungRi sonunda iyileşti!!
Yazıya nasıl başlamam gerektiğini bilemiyorum çünkü bugün gerçekten çok mutluyum. En iyisi en baştan anlatmak.. :D
2014 senesi Kpop için çok kötü bir sene oldu. Çoğu grubun başına türlü kötü olaylar geldi hatta malesef ölümler bile oldu.. Kendi adıma Bigbang'le ilgili bişey olmasın diye dua ederken (Tabi GD & Kiko oyunları hariç!) Eylülün 12'sinde gece yarısı kötü bir haberle sarsıldık. SeungRi bir trafik kazası geçirmişti.
Kaza haberinin videosu

Gelen haberlere göre: "Bir arabaya çarptıktan sonra takla atan aracı bariyerlere çarparak durabilmiş. SeungRi takla atan aracından çıkarak iyi olduğunu belirterek ambulansa binmek istememiş ve arkada kendisini takip eden menajerinin arabasına binerek hastaneye gitmiş.. Polis kayıtlarına göre SeungRi'nin alkollü olmadığı belirtilmiş, hız yüzünden kontrolü kaybettiği üzerinde duruluyor. Seung Ri'nin çarptığı arabadakiler hafif yaralı, maddi kayıptan başka önemli bir kayıp yok." Bu haberleri böyle net bir şekilde almak için olayın üzerinden nerdeyse birkaç gün geçti ilk duyumlar çok sinir bozucuydu! Özellikle kazanın duyulduğu ilk an gece yarısıydı ve ben yatmaya hazırlanıyordum son defa bakayım ne varmış diye nette gezerken haberi gördüm. O an sanki başımdan aşağı kazanlarca kaynar su dökmüşler gibiydi ancak böyle anlatabilirim halimi.. İlk anda ne yapacağımı bilemedim aklıma gelen şeylerden ilki Seung Ri'nin ölmüş olabileceği oldu. İlk haber şöyleydi: "Seungri kaza yaptı ve çarptığı çocuk öldü!" bu konu hakkında o kadar çok konuşan kişi vardı ki herkes neler olduğunu anlamadan, net bir bilgi almadan SeungRi'nin bir çocuğu öldürdüğü haberini yaydılar. Sonra anlaşıldı ki böyle bir durum yok. Bu "çocuk ölmüş" haberini gördüğümde aklıma Daesung'un kazası geldi o zamanlara geri döneceğiz diye çok korktum. Netizenlerde boş durmadı; Zaten grubun sevilmeyen çocuğu SeungRi'yi sevmemek için ortaya bir neden daha çıkmıştı bunu doyasıya kullandılar. Düşündükçe hala sinirleniyorum. SeungRi'ye söylenmedik şey bırakmadılar anladım ki SeungRi ölse rahatlayacaklarmış! >.< Bu arada bizim gazeteciler bu kazayla ilgili bir haber geçtiler ki amaçları neydi hala anlamış değilim? Araştırıp tam net bilgi almadan yapılan haber tam olarak şöyleydi:
"Güney Kore’nin dünyaca ünlü rapçilerinden Seungri, sabah saatlerinde geçirdiği trafik kazasında ağır yaralandı.Güney Kore’nin önde gelen müzik gruplarından Big Bang’ın üyesi Seungri, bugün sabah saatlerinde feci bir kaza geçirdi. Porsche markalı arabası kullanılmaz halen gelen Seungri, hemen hastaneye kaldırıldı. Hayati tehlikeyi atlatan genç şarkıcının karaciğerinde kanama olduğu ifade edildi.
Seungri’nin menajerlik şirketi YG, öğleden sonra basın açıklamasından bulundu. Seungri’nin karaciğerinden tedavi görmesi gerektiğini ifade eden şirket, Singapur’da düzenlenecek olan 2 gün sonraki konsere genç rapçinin katılamayacağını duyurdu.
Seungri’nin kaza haberi ise sosyal medyada hızla yayıldı. Dünya’nın dört bir yanından hayranları genç şarkıcının Twitter’daki hesabına şifa dileklerini gönderdi."
Dünyaca ünlü Rapçi SeungRi?? SeungRi'yi ne zaman rap yaparken gördüler acaba? Hatta kimmiş bu SeungRi diye baktıklarından bile emin değilim!! Bizim Rapçi (!) bu haberi görse ne düşünür acaba çok merak ediyorum! :D
Bende Bigbang'in her üyesinin yeri ayrı,onlara karşı hissettiklerimi anlatacak kelime yok, Diyebildiğim tek şey; onların canı yandığında benimde canım acıyor.. Geçen sene internet üzerinde oynanan Role Player oyuncularından biriydim. Hatta 2-3 tane KPOP temalı oyunun adminliğini de yapmıştım. Bu oyunu en kolay tabirle şöyle açıklayabilirim: Oyunun kuralı bir karakter seçip onun gibi davranmak ve onun üzerine olaylar geliştirerek hikaye yazmak. Ben sırf GD-SeungRi ikilisini keyifle oynatmak ve SeungRi'yi sevmeyen insanlara sevdirmek için hep SeungRi karakterine büründüm. Bu tür oyunlar bir zaman sonra insanın üzerine öyle bir etki bırakıyor ki; karakterinize yapılan bir övgü yada eleştiriyi kendinize söyleniyormuş gibi üzerinize alınıyorsunuz. Bu bakımdan SeungRi'nin başına gelenlerden en çok etkilenen kişilerden biri benim.. Bu yüzden şu son bir ay geçmek bilmedi! YG sağolsun olayla ilgili, SeungRi'nin sağlığıyla ilgili tek bir açıklama yapmadı! Duyduğumuz şey SeungRi'nin karaciğerinde bir kanamanın olduğu ve hastanede kontrol altında tutulduğuydu. Sonra Kore'deki Incheon Asya Oyunlarının kapanış töreninde Bigbang'inde sahne alacağı için provalara katılmak üzere hastaneden erken ayrıldığını öğrendik. Ertesi gün soruşturma için polis merkezine gittikten sonra SeungRi ateşlenmiş ve tekrar hastaneye kaldırdıklarında karaciğerindeki kanamanın durmadığını tekrar tedavi altına alındığını öğrendik. Bu haberlerden sonra başka hiçbir açıklama gelmedi. SeungRi normalde interneti aktif kullanan birisi o yüzden her an "Ben iyiyim merak etmeyin" diye bir Tweet görür müyüz diye bekledik ama o da gelmedi. Zaten bizim endişelerimiz o anda başladı. Yani anlayacağınız SeungRi tweet atamayacak kadar kötü durumdaydı. :( Konser sonrasında hayranlarına eve gidince geldim diye mutlaka arayın merak ederim diyen bir insan SeungRi ki bu durumda böyle sessiz kalması mümkün değildi. Tabi bu arada Bigbang'in etkinliklerine katılamadı. Mesela bir dergi çekimlerine Bigbang dört kişi olarak katılmak zorunda kaldı. Uzun zaman sonra Bigbang'i birlikte gören VIP'ler olarak tam olarak sevinemedik bile çünkü çekimlerde SeungRi yoktu!



Şu SeungRi'siz geçen 37 gün pek bir keyifsizdi! SeungRi olmadan zaman geçmedi benim için buna inanın! Net ortamı tatsız tuzsuz bir ortama dönüştü, zaten Bigbang'in yokluğunu SeungRi'yle gideriyorduk o da olmayınca çekilmez olmuştu..
İşte beklenen an!! :D

Sonunda VIP'ler olarak bugün o keyifsiz bekleyişimiz son buldu!! SeungRi bugün Bigbang'in fan toplatısına katıldı. Haberin fotoğraflarını görünce resmen mutluluktan ağladım! Nasıl özlemişim anlatamam! Şükür Kavuşturana!! Pandam benim ya!! Sevilesi Zibidi!! Çok şükür uzuuuuuun geçen bir ayın ardından bugün ilk defa rahat bir nefes aldığımı hissettim. Günüm aydınlandı, kuş gibi hafifledim onu görünce!! Birazcık zayıflamış yavrucağım ama olsun o iyi olsun da gerisi önemli değil!! :D
 ooyy sevilesi yaratık!! ^_^
Seni zibidi bir daha hız yaparsan eşek sudan gelinceye kadar döverim seni!!! >.<
2014 daha ne kadar kötü oyunlar oynayacak bize bilinmez ama tek eğlencem Kpop'un peşini bırakmasını diliyorum. Umarım 2015 güzel bir sene olur bizim için..
Size Daesung'umun eğlenceli bir şarkısıyla veda ediyorum çünkü bugün konu itibariyle biraz daha gevşemeye ihtiyacım var; geçen bir ayı anlatmak zordu.. Ayrıca bugünü kutlamalıyız!! :D (SeungRi'nin yokluğunda tek yüzümü güldüren şey Daesung'un ardı ardına gelen yeni klipleriydi!)
Yazımı bu konuyu yazmam için teşvik eden Çingum Betül'e ithaf ediyorum. ;) :D
Şimdilik bu kadar görüşmek üzere canlar! ^_^

8 yorum:

  1. herkes için olduğu gibi benım için de çok zor bir dönemdi.sınavıma 2 gun kala kesin YG de bir olay çıkar canım sıkılır içimde garip bir his var sınava kadar tüm hesaplarımı kapatayım dediğim gecede kaza haberının gelmesı..o gece hafakanlar bası buhranlar geçirdım ne kötü geceydi
    ve ardından (gerçekten 37 gün oldu)hiç bir haber gelmeyişi.seungri senı sadece özlemedım burnumda tutuyordun.
    dun gece yine sabah olmasını beklediğim o acil nöbetınde rırı nın bb fm ye katılacağı haberını almam.gecem aydınlandı.resmen çığlık atacaktım herkes de uyudugu için kimseyle de paylaşamadım.ahh sonunda içimiz ferahladı.o panda kuzusu seni çok çok sevıyoruz biz.
    artık 3 boyut mısalı bb nın diğer üyelerının yüzüne baktıgımda seungrıyı görmek istemıyorum.sadece ona uzun uzun bakmak istiyorum ki 1 ayı geçen hasretım bitsin
    ps.son cümleye de bı ayrı eridim kkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bi daha böyle çaresizce beklemek zorunda bırakmasın bizi.. Onlar iyi olsunlar da gerisi önemli değil.. ;)
      Son cümleyi yazabildiğim için mutluyum sayende, sağolasın :* :D

      Sil
  2. Rapçi SeungRİ haberini kim yaptı Allah aşkına ya ?? :O :O ben 4lü resimle i hiç açıp bakmadım bile ilk defa şimd senin yazıda gördüm şöyle bi üstünden geçtim ne olursa olsun bence olmamalıydı o çekimler konusunda grup ve yg'yi cidden anlamıyorum (artı bu süreçte grup üyelerinin konuyla ilgili suskunluğu karşısında tam anlamıyla çıldırıyorum günlerdir belli etmesem de içim içimi yiyor ) :/// geçen 37 gün gerçekten berbattı her sabah sosyal medyayı didikleyip durdum belki bir haber vardır diye Ri'nin hesaplarını günde bilmem kaç defa kontrol ettim ama yok gelmedi bir açıklama dün fotoğrafı görünce inanamadım biraz araştırdıktan sonra ancak sevinebildim iyiydi sonunda bunu gördük bir daha olmaz inşAllah :)) duygularımı derleyip toparlamış sın resmen kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingu google'a "Rapçi SeungRi" yazman yeterli sayfalar dolusu haber çıkıyor :D bütün haber sitelerinde aynı şekilde paylaştılar bu nasıl bir habercilik ben anlamıyorum >.< O dergi resimlerine zaten ısınamadım resmen sevmiyorum böyle eksik çekimleri :( YG'yi geçtimde üyeler bence hayranları daha fazla telaşlandırmamak için suskun kaldılar gibime geliyor.. Bakalım zamanla SeungRi herşeyi ortaya döker zaten kendi ağzından öğreniriz :D Beğenmene sevindim çingum çok teşekkürler :D

      Sil
  3. Şey ben daha yeni Bigbag hayranıyım.Bana hangi sitelere girebileceğimi tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo hoşgeldin Falez :) Bigbang hakkında bilgi almak için tavşiye edebileceğim şeylerin başında ilk olarak Bigbang"in nasıl oluştuğunu, hangi zorluklara baş edip çıkış yaptıklarını öğrenmek için Bigbang documentary'i izlemen gerek bence böylece en temelden başlar onları daha iyi anlar, tanırsın :)Yeppudaa'da Türkçe altyazısı mevcut. ;) Sonra site önerisi istemişsin temel kaynak olarak öyle belli başlı siteler yok malesef ama Bigbang'in güncel haberlerini çeviren facebookta fan sayfaları var mesela;BIGBANG / VIP TURKISH OFFICIAL , Bigbang Turkey , Bigbang - 빅뱅 Turkey Fans gibi... Ayrıca birde benim gibi fanlardan blog yazan bir kaç kişi önerebilirim istersen; https://hayalperestinuzakdogugunlugu.wordpress.com/ , https://yukiisvip.wordpress.com/ , http://www.metropolgunlugu.com/
      Şimdilik bu kadar, umarım yardımcı olabilmişimdir ;)

      Sil

"Benim en sevdiğim söz Senden duyduğum ben'dir."
Özdemir Asaf